No Game No Life to anime w jakim brat i siostra trafiają do świata, w którym wszystkie spory rozwiązuje się przy pomocy gier. Zobacz opis, screeny i zwiastun NGNL.
Czy kiedykolwiek mieliście wrażenie, że urodziliście się nie w tym świecie, co trzeba? Jeżeli tak właśnie jest, to bardzo możliwe, że macie sporo wspólnego z bohaterami anime No Game No Life, w którym poznajemy rodzeństwo całe dni spędzające na graniu.
Sora to bezrobotny i uzależniony od gier 18-latek, który najlepiej wcale nie opuszczałby domu. Nie lepiej jest z jego 11-letnią siostrzyczką Shiro, która idąc w ślady brata unika chodzenia do szkoły, by móc więcej czasu spędzać przed monitorem. Oboje grają tak dużo, że w wirtualnym świecie zdążyli już urosnąć do miana miejskich legend, których nie sposób pokonać nawet posuwając się do oszustwa.
W grach online są tak dobrzy, że przy pomocy czterech postaci są w stanie pokonać 1200 wysokopoziomowych graczy. Chwila, chwila… dwoje ludzi grających czterema postaciami? Dla nich to żaden wyczyn! W tym co robią doszli do takiej perfekcji, że są w stanie grać przez 5 dni pod rząd, obsługując dodatkowe awatary przy pomocy… stóp.
Ich talent nie uchodzi uwadze Tetowi, który jest bogiem w świecie zgoła innym od naszego. Wyzywa on Sorę i Shiro na wirtualny pojedynek w szachy i po zaciętej partii przegrywa z rodzeństwem. To uświadamia mu, że brat i siostra są idealnymi kandydatami do zamieszkania w jego świecie, miejscu zwanym Disboard. Krótko po przegranej w szachy Tet zabiera Sorę i Shiro do świata Disboard, który rządzi się dziesięcioma zasadami:
#1. Zakazane są wojny, morderstwa i kradzieże.
#2. Wszystkie konflikty rozwiązywane są przez gry.
#3. W grach stawiane są na szali rzeczy, które obie strony uznają za równowartościowe.
#4. Jeżeli nie złamie to zasady numer 3, można postawić dowolną rzecz i zagrać w grę o dowolnych regułach.
#5. O regułach gry decyduje wyzwana drużyna.
#6. Każdy zakład zawarty zgodnie z zobowiązaniami będzie bezwzględnie przestrzegany.
#7. Konflikty między grupami będą rozwiązywane przez posiadających pełnomocnictwo przedstawicieli.
#8. Przyłapanie na oszukiwaniu kończy się natychmiastową porażką.
#9. W imię boga powyższe zasady nigdy nie zostaną zmienione.
#10. Dobrze się bawmy podczas wspólnej gry.
Po usłyszeniu zasad rządzących światem Disboard rodzeństwo zostaje zdane na własne umiejętności. Sora i Shiro dołączają do rasy Imanity – reprezentującej ludzkość, a jednocześnie najsłabszej z 16 ras Disboard. Od teraz przyjdzie im żyć w świecie w którym o losie ludzi, królewskiego tronu, a nawet granic decydują gry.
Sora to bezrobotny i uzależniony od gier 18-latek, który najlepiej wcale nie opuszczałby domu. Nie lepiej jest z jego 11-letnią siostrzyczką Shiro, która idąc w ślady brata unika chodzenia do szkoły, by móc więcej czasu spędzać przed monitorem. Oboje grają tak dużo, że w wirtualnym świecie zdążyli już urosnąć do miana miejskich legend, których nie sposób pokonać nawet posuwając się do oszustwa.
W grach online są tak dobrzy, że przy pomocy czterech postaci są w stanie pokonać 1200 wysokopoziomowych graczy. Chwila, chwila… dwoje ludzi grających czterema postaciami? Dla nich to żaden wyczyn! W tym co robią doszli do takiej perfekcji, że są w stanie grać przez 5 dni pod rząd, obsługując dodatkowe awatary przy pomocy… stóp.
Ich talent nie uchodzi uwadze Tetowi, który jest bogiem w świecie zgoła innym od naszego. Wyzywa on Sorę i Shiro na wirtualny pojedynek w szachy i po zaciętej partii przegrywa z rodzeństwem. To uświadamia mu, że brat i siostra są idealnymi kandydatami do zamieszkania w jego świecie, miejscu zwanym Disboard. Krótko po przegranej w szachy Tet zabiera Sorę i Shiro do świata Disboard, który rządzi się dziesięcioma zasadami:
#1. Zakazane są wojny, morderstwa i kradzieże.
#2. Wszystkie konflikty rozwiązywane są przez gry.
#3. W grach stawiane są na szali rzeczy, które obie strony uznają za równowartościowe.
#4. Jeżeli nie złamie to zasady numer 3, można postawić dowolną rzecz i zagrać w grę o dowolnych regułach.
#5. O regułach gry decyduje wyzwana drużyna.
#6. Każdy zakład zawarty zgodnie z zobowiązaniami będzie bezwzględnie przestrzegany.
#7. Konflikty między grupami będą rozwiązywane przez posiadających pełnomocnictwo przedstawicieli.
#8. Przyłapanie na oszukiwaniu kończy się natychmiastową porażką.
#9. W imię boga powyższe zasady nigdy nie zostaną zmienione.
#10. Dobrze się bawmy podczas wspólnej gry.
Po usłyszeniu zasad rządzących światem Disboard rodzeństwo zostaje zdane na własne umiejętności. Sora i Shiro dołączają do rasy Imanity – reprezentującej ludzkość, a jednocześnie najsłabszej z 16 ras Disboard. Od teraz przyjdzie im żyć w świecie w którym o losie ludzi, królewskiego tronu, a nawet granic decydują gry.
KOMENTARZE