Krótkie anime o atrakcjach Kanady w reżyserii Hisayuki’ego Tabaty, a także kilka innych animowanych japońskich reklam telewizyjnych i internetowych.
Japońscy turyści są mile widziani w Kanadzie, a do przyjazdu do Kraju Klonowego Liścia zachęca ich teraz animowana reklama - takie króciutkie, 30-sekundowe anime o Kanadzie.
Filmik przygotowany w ramach kampanii "Warm, winter Canada" - tutaj jej strona https://www.canada.jp/winter2017/ - przedstawia kilka ważnych atrakcji Kanady, w tym Mount Rundle w Parku Narodowym Banff, rzeźbę podeszczowej kropli przy Vancouver Convention Center, lodowisko na Nathan Philips Square w Toronto, Jezioro Abrahama z jego słynnymi lodowymi bańkami, targ ze świeżymi produktami spożywczymi na Granville Island w Vancouver, oraz wodospad Niagara. Reklamę oraz wszystkie wymienione atrakcje w animowanej formie możecie zobaczyć poniżej.
Reklama jest obecna na YouTube od 2 dni. Początkowo wiele osób sądziło, że odpowiadał za nią Makoto Shinkai, jednak dziś na Twitterze Destination Canada pojawiło się sprostowanie. Reklamę wyreżyserował Hisayuki Tabata, który przygotował ją z członkami zespołu pracującego przy anime "Kimi no Na wa.".
Japończycy wiele razy udowadniali, że potrafią zrobić świetne animowane reklamy, tak jak w przypadku McDonald's poszukującego nowych pracowników, czy też prywatnego uniwersytetu Asia University. Na YouTube możecie też zobaczyć reklamy jakie w przeszłości wykonywał reżyser Makoto Shinkai dla firmy Z-KAI z branży edukacyjnej, oraz firmy Taisei z branży budowlanej.
Filmik przygotowany w ramach kampanii "Warm, winter Canada" - tutaj jej strona https://www.canada.jp/winter2017/ - przedstawia kilka ważnych atrakcji Kanady, w tym Mount Rundle w Parku Narodowym Banff, rzeźbę podeszczowej kropli przy Vancouver Convention Center, lodowisko na Nathan Philips Square w Toronto, Jezioro Abrahama z jego słynnymi lodowymi bańkami, targ ze świeżymi produktami spożywczymi na Granville Island w Vancouver, oraz wodospad Niagara. Reklamę oraz wszystkie wymienione atrakcje w animowanej formie możecie zobaczyć poniżej.
Reklama jest obecna na YouTube od 2 dni. Początkowo wiele osób sądziło, że odpowiadał za nią Makoto Shinkai, jednak dziś na Twitterze Destination Canada pojawiło się sprostowanie. Reklamę wyreżyserował Hisayuki Tabata, który przygotował ją z członkami zespołu pracującego przy anime "Kimi no Na wa.".
Correction: We worked with Hisayuki Tabata, the #Yourname team and our partners on this #anime clip launching our Japanese winter campaign pic.twitter.com/jG1X8Ig67P
— Destination Canada (@DestinationCAN) 22 września 2017
Japończycy wiele razy udowadniali, że potrafią zrobić świetne animowane reklamy, tak jak w przypadku McDonald's poszukującego nowych pracowników, czy też prywatnego uniwersytetu Asia University. Na YouTube możecie też zobaczyć reklamy jakie w przeszłości wykonywał reżyser Makoto Shinkai dla firmy Z-KAI z branży edukacyjnej, oraz firmy Taisei z branży budowlanej.
KOMENTARZE